Starlink: why Switzerland?
As Elon Musk targets the heart of Europe for Starlink expansion, residents of Leuk in the Swiss canton of Valais are sounding the alarm. They are denouncing the project over potential radiation health risks, environmental damage, and threats to Switzerland's traditional neutrality.