Imagine
Elon Musk vrea să construiască în Elveția una dintre cele mai importante platforme ale rețelei sale, Starlink. Dorește să o plaseze în inima Europei. Însă locuitorii comunei Leuk reclamă numeroasele riscuri pentru sănătate și mediul înconjurător, fără a mai vorbi de neutralitatea sacrosanctă a Elveției, care ar fi amenințată.