Twin Peaks : The Return (2/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode two: Cooper's evil double tries to escape the Black Lodge, while good Dale tries to get out.