Twin Peaks : The Return (4/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode four: Agent Cooper gets lucky at the casino and gradually slips into the life of his doppelganger Dougie.