Twin Peaks : The Return (3/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Third episode: Agent Cooper finds himself in an unfamiliar world; his evil doppelganger is overcome by vertigo...