Twin Peaks : The Return (5/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode five: Cooper discovers where his double works; the Pentagon opens an investigation.