Twin Peaks : The Return (7/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode seven: Hawk examines pages torn from Laura Palmer's diary; Lieutenant Knox from the Pentagon makes a startling discovery.