Lovesick - Season 3 (7/8)
Third and final season for the Lovesick crew: Will the twists and turns of love finally bring flatmates Evie and Dylan together? Episode Seven: Dylan remembers Tasha, an ex with strong convictions; Back then Luke was looking for love and Angus was preoccupied Evie.