Lovesick - Season 3 (6/8)
Third and final season for the Lovesick crew: Will the twists and turns of love finally bring flatmates Evie and Dylan together? Episode six: a trip to a funfair tests Luke's views on relationships, Angus's views on fatherhood and Dylan's views on his relationship with Evie.