Lovesick - Season 3 (3/8)
The third and final season for the Lovesick crew: Evie, who has broken off her engagement, returns to live with her friends. Will she and Dylan find each other? Episode three: while Luke gets into more trouble, Abigail makes a considered decision about Dylan and Evie.