Lovesick - Season 2 (4/8)
The Glasgow flat share of Dylan, Evie and Luke are back for a second season where they try even harder not to express their feelings. Episode four: While preparing for Angus' wedding, Luke falls madly in love, and Evie comes to understand her feelings.