Lovsick - Season 2 (6/8)
The Glasgow flat share of Dylan, Evie and Luke are back for a second season where they try even harder not to express their feelings. Episode six: While Luke tries to reflect on his attitude towards women, Dylan thinks about Emma and Evie about Valentine's Day.