Lovesick - Season 2 (7/8)
The Glasgow flat share of Dylan, Evie and Luke are back for a second season where they try even harder not to express their feelings. Episode Seven: Dylan recalls his encounter with Jonesy, or how a night at the casino ended unexpectedly.