Russia seeks to extend its influence by any means necessary. In Ukraine, Russian drones continue to terrorise the inhabitants of Kherson. Internationally, Moscow is relaunching Intervision, its very own version of the Eurovision Song Contest. In Moldova it is plotting an interference operation ahead of the parliamentary elections at the end of September.