Pop, bani și război: cum face Rusia politică, de la Chișinău la Moscova
În Moldova, amestecul Rusiei în alegerile legislative din 28 septembrie este un motiv de îngrijorare. Potrivit unor observatori, campaniile de dezinformare și cumpărarea de voturi ar putea influența decisiv scrutinul. Printre alții, Tracks East o întâlnește pe jurnalista de investigație Măriuța Nistor, premiată de European Press Prize. Ea s-a infiltrat într-o rețea de propagandă finanțată de Moscova.