Re: Dutch Women Strike Back
In the Netherlands, thousands of women are taking to the streets to demonstrate against femicide. The group behind the protests is Dolle Mina, a Dutch feminist group founded over 50 years ago. The women who fought for gender equality back then are in the vanguard of the feminist movement today.