United Kingdom: Starmer Under Pressure
More than a year since Labour’s victory over the Conservatives, Keir Starmer is struggling to make his mark and has been met with backlashes from unpopular measures. He is under pressure from the Right with Nigel Farage’s Reform riding high on the polls and on the Left with Corbyn’s newly formed left-wing party.