Na rewersie mapy - Podzielone KrólestwoWielka Brytania: Starmer pod presją
Rok po zwycięskich wyborach, brytyjski premier Keir Starmer ma ogromne kłopoty w kraju. Polityka drastycznych oszczędności sprawiła, że ludzie wyszli na ulice, a poziom życia przeciętnego Brytyjczyka drastycznie spadł. Z prawej flanki premiera zachodzi wiecznie żywy Nigel Farage, jeden z architektów Brexitu, z lewej – były szef Partii Pracy Jeremy Corbyn.