Disunited Nations - ONU și Orientul MijlociuRegatul Unit: Starmer sub presiune
La un an de la victoria sa asupra conservatorilor, Keir Starmer se străduiește să se impună și este afectat de măsurile nepopulare, cum ar fi reducerile drastice ale cheltuielilor sociale. La pândă pe dreapta se află Nigel Farage, omul din spatele Brexitului, și Jeremy Corbyn, fost lider laburist, care profită de nepopularitatea premierului actual.