Dessous des images 2026 (68/110)
Two female ice-skaters taking to the ice together caused a media sensation: Gabriel Papadakis and Madison Hubbell challenged the heteronormative codes of figure skating when they performed as a couple at the Art on Ice show in Zurich in February 2025.