Just Dance! - Why Dancing Makes Us Happy
Dancing releases endorphins and changes our mood for the better. Young children spontaneously move when they hear music, an instinct that many children lose as they grow up. Yet when we move to the beat, a real magic happens in our bodies and minds. How does dance make us feel good?