Dessous des images 2026 (68/110)
Gabriella Papadakis i Madison Hubbell, dwie legendy łyżwiarstwa figurowego zszokowały środowisko dyscypliny, występując wspólnie na gali w Zurychu. Dlaczego dwie kobiety tańczące na lodzie w parze wywołują takie kontrowersje? W poszukiwaniu odpowiedzi, spoglądamy w przeszłość tego sportu.