Dessous des images 2026 (68/110)
A brand-new football stadium rises out of the rubble of Gaza. In an AI produced glossy video, the FIFA video imagines a harmonious future around football, although the people of the Gaza strip remain invisible in this political video for Trump’s “Board of Peace”.