Lumea în imagini
Terenuri de fotbal nou-nouțe care răsar din ruinele din Gaza: aceasta este imaginea prezentată în videoclipul realizat în colaborare între FIFA și Consiliul pentru Pace al lui Donald Trump. În spatele acestui decor, din care palestinienii din Gaza au fost șterși, se întrevăd alte mize.