Gaza: gdy FIFA ustala taktykę11 min
Nowoczesny stadion piłkarski, który wyrasta z gruzów Gazy – tak współpracę między FIFA a Radą Pokoju Donalda Trumpa przedstawia promocyjne wideo. Obrazy sugerują harmonijną przyszłość, jednak mieszkańcy Gazy pozostają w nich niewidoczni. To polityczna inscenizacja, która pomija realne problemy i ludzkie cierpienie.