Mascots of the FIFA World Cup 202611 min
In September 2025, Fifa unveiled the 2026 World Cup mascots in an animated clip. Inspired by the emblematic animals of the three host countries, Canada, the USA and Mexico, these cuddly characters are a powerful marketing tool that speak volumes about our relationship with animals.