How to Die Clever
If robots in the future developed a conscience, would they want to kill humankind like in “The Terminator”? Let’s imagine for a minute that it was their ultimate goal. Professor Moustache wonders if Skynet could have come up with smarter ways of killing us off, rather than just shooting everyone like in the film.