Re: Urban Foraging
More and more city dwellers are getting a taste for foraging for food in the concrete jungle. They harvest herbs by the roadside and pick wild vegetables from cracks in the asphalt. From Brighton to Berlin, we meet the urban foragers who are making tasty and nutritious meals out of what they find in the streets and parks of major cities.