Lviv - A Hospital in Wartime
In March 2022, the war between Ukraine and Russia is raging. While Russian troops are at the gates of Kyiv, this documentary films events in a paediatric hospital in Lviv treating the victims of the conflict. A powerful portrait of a doctor’s daily life in wartime.