Sexy Priests: Followers Guaranteed?
In a bomber jacket and shades, Kim Jong-un advances on the tarmac, confident and purposeful. Behind him, there's a huge nuclear missile. Released in March 2022, the cinematography of this propaganda video evokes the film Top Gun. This American influence is fascinating, given how insular the country is.