Living and Building Underground
On the Greek island of Serifos, architect Iliana Kerestetzi builds houses that are partially buried in the rocky ground. In Helsinki, impressive partially underground buildings such as the Museum of Modern Art and Temppeliaukio Church attract many visitors. In Switzerland, Peter Vetsch has designed organic houses with vaulted roofs covered in earth.