Budować i mieszkać pod ziemią
Na greckiej wyspie Serifos (Cyklady) architektka Iliana Kerestetzi buduje domy częściowo zakopane w skalistym terenie. W Helsinkach imponujące budynki, takie jak Muzeum Sztuki Nowoczesnej Amox Rex i kościół Temppeliaukio, przyciągają wielu odwiedzających. W Szwajcarii Peter Vetsch zaprojektował organiczne domy z dachami pokrytymi ziemią. Czy zaczynają się zmiany w postrzeganiu (i poszukiwaniu) naszej przestrzeni życiowej?