One Lane Bridge - Season 2 (3/5)
In Queenstown, New Zealand, detective Ariki Davis investigates a murder in a community torn between preserving the environment and developing the area. Episode 3: Ariki now suspects a relative of the victim to be the perpetrator, but Stephen is reluctant to follow this new lead.