Turkey: Afghan Refugees Not Welcome13 min
Almost 10 years ago, Turkey opened its doors wide to more than 3 million Syrian refugees. But for those Afghans who fled the Taliban to power this summer and are trying to cross into Turkey, the welcome couldn't be more different.