In Conversation With Eva Husson on Mothering Sunday
Pioneering director Eva Husson speaks about her latest film, “Mothering Sunday”, which tells the story of a young English woman pushing the boundaries of 20th Century societal norms. Through dazzling cinematography and metaphorical character development, she unveils the generational gaps still found today.