Israel: Orthodox Next Generation24 min
In Israel Orthodox Jews have long lived amongst themselves, refusing modernity and not taking part in wider society except when absolutely necessary. But a new generation is engaging with life outside of the community creating start-ups, fashion boutiques and volunteering for the army.