Art of Gaming
How are dreams represented in video games? Melek and gaming critic Stephan Greitemeier play ‘Dream’, ‘The Dream Machine’ and ‘The Evil Within 2’, entering unnerving sleeping worlds that sometimes turn into nightmares.