Art of Gaming
Dziś zajmiemy się snami. Jak ukazuje się je w grach komputerowych? Sny w grach nie zawsze oznaczają potwory. Choć czasem bywa niesamowicie. Pokazujemy to na przykładach „Dream” (2015), „Catherina” (2011), „Max Payne” (2001), „The Dream Machine” (2010), „Batman: Arkham Asylum” (2009) i „The Evil Within 2” (2017).