Unhappy
Is it possible to find happiness by living in an ordered life? Does tidying up make you feel good? Ronja von Rönne interviews Saralisa Volm, film-maker and mother of 4 as well as photographer and yoga teacher Vilas Turske, for whom minimalism is synonymous with clear thinking and inner peace.