14: Diaries of the Great War
The soldiers' prospect of returning home is an important motive to continue fighting. In the first total war in history, a new phrase is coined: The Home Front. "Fighting" takes place not only in the trenches, but also in the factories, in fields and in schools. The burden of war is borne by soldiers as well as women, workers, children and the elderly.