14: Diaries of the Great War
1916 becomes the year of horrific battles. A new kind of death machine is set in motion with submarines, aeroplanes, tanks and poison gas. On the Somme, the Western powers aim to achieve a breakthrough against the German troops, while Russia tries to put Austria-Hungary under pressure on the Eastern front. The number of victims exceeds all predictions.