14: Diaries of the Great War
The European conflict has turned into a world war: Greece and Bulgaria, Japan and the Ottoman Empire have entered the fighting. Battles are fought in Europe, Africa, off the Falkland Islands and in the Pacific. More than 20 million men are under arms.