14: Diaries of the Great War
In 1917, unrest breaks out, affecting all sides. People across Europe revolt against living conditions and the never-ending bloodshed. There are strikes in armaments factories in England and France, industrial workers take to the streets in Germany, sailors refuse to obey orders and in Russia hunger drives hundreds of thousands towards revolution.