Schumann: Concert pentru pian în la minor
În cadrul „Europiano”, ziua ARTE dedicată concertelor de pian, Concertul pentru pian în la minor al lui Schumann – una dintre cele mai importante opere ale romantismului german – prinde viață sub degetele marii Martha Argerich. Interpretarea sa se remarcă nu doar prin virtuozitate, ci și prin intensitatea expresivă, îmbogățită de o relație aproape de tip cameristic între pian și orchestră.