Jane Austen
Romancieră emblematică a secolului al XIX-lea, Jane Austen (1775-1817) s-a impus cu romane devenite clasice, ale căror ecranizări și adaptări au marcat de asemenea cultura pop contemporană. Un omagiu adus autoarei romanelor “Rațiune și simțire”, “Mândrie și prejudecată” și “Emma”, la 250 de ani de la nașterea sa.