Furia feminină
Furia e o emoție atribuită adesea bărbaților. Femeile furioase sunt văzute drept isterice sau incomode. Dar furia este și feminină, și feministă. Femeile au motive reale de furie: opresiune, discriminare, nedreptate. „Twist” întâlnește artiste care transformă furia în forță și motor creativ.