Lacto-barul în Polonia: succesul cantinei comuniste30 min
Colțunași, clătite cu brânză, supă de roșii: în Polonia, lacto-barurile servesc mâncăruri tradiționale la prețuri foarte accesibile. Pentru mulți pensionari, acestea întruchipează politicile sociale din perioada comunistă. Astăzi, odată cu creșterea costului de trai, aceste localuri atrag oameni din toate păturile sociale.