Spania: nostalgia pentru Franco
Satul Săpânța din România este renumit în întreaga lume pentru cimitirul său deosebit: Cimitirul Vesel, cu crucile sale colorate și epitafurile adesea umoristice, primește numeroși vizitatori care admiră acest loc unic și susțin economia locală.