Nadmierna turystyka w Szwajcarii
Pełen kolorów cmentarz w Săpâncie przyciąga rocznie tysiące turystów. Nagrobki w dowcipny sposób wspominają zmarłych, a sztuka ich wykonywania jest przekazywana z pokolenia na pokolenie.