Indonezia: un sat ce se scufundă
În nordul insulei Java, Timbulsloko se afundă în mare. Cauzată de schimbările climatice, creșterea apelor îi forțează pe locuitorii acestui sat de coastă să trăiască în ritmul mareelor, care le inundă casele. Deși fac față situației cum pot mai bine, ei refuză să renunțe în fața dezastrului anunțat.